کد خبر: ۱۶۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

 جبهه تجلی‌بخش آرمان‌های قلبی رزمندگان است

شهید محمدجواد فخری در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: جبهه تجلی‌بخش آرمان‌های قلبی رزمندگان و پایگاه آقا امام‌زمان (عج) است، مگر خون من و شما از خون سید مظلومان با ارزش‌تر است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید محمدرضا فقیهی بیستم آذرماه ۱۳۴۴ در استهبان و در خانواده‌ای متدین به دنیا آمد و در دامان پدر و مادری مهربان و مؤمن رشد و تربیت یافت. 

وی پس از دوران کودکی وارد فضای علم و دانش شد و دوره ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سرگذشت، با آغاز انقلاب اسلامی او نیز به صف مخالفین رژیم ستم‌شاهی پیوست، پس از پیروزی انقلاب به دلیل نیاز خانواده در کنار پدر مشغول کار و تلاش شد و هم‌زمان در حمایت از انقلاب و تأمین امنیت شهری از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزید.

 با شروع جنگ تحمیلی اگرچه کم سن و سال بود؛ ولی موفق شد با متقاعد کردن مسئولان اعزام نیرو، خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برساند و مشغول نبرد با دشمن بعثی شد و در عملیات‌های بزرگی شرکت نمود و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۳/۱۱/۲۸ در حالی که در سنگر خط مقدم در منطقه سومار مشغول دیده‌بانی و ثبت تحرکات دشمن بود در اثر اصابت تیر به سرش، دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 جبهه تجلی‌بخش آرمان‌های قلبی رزمندگان است

وصیت شهید: 

 ای خدای بزرگ، حالا دیگر مرا بخوان که دیگر جای من در این دنیا نیست، دوست دارم در این لحظات آخر که همه چیز را به دور ریخته‌ام و از همه دوری گزیده‌ام، یاری‌ام کنی و مرا با همه گناهانم قبول نمایی و از این قفس تنگ که چون کبوتری زندانیم، آزادم کنی و با شهدا محشورم گردانی. 

برادران عزیز، تا آخرین قطره خون خود به امام عزیزمان وفادار باشید، مبادا از انقلاب و امام عزیز دوری کنید، جبهه تجلی‌بخش آرمان‌های قلبی رزمندگان و پایگاه آقا امام‌زمان (عج) است، مگر خون من و شما از خون سید مظلومان با ارزش‌تر است؟

 پس هرگز سنگرها را خالی نگذارید؛ سنگری که علی‌اکبر و علی‌اصغر و ۷۲ تن مظلومانه به شهادت رسیدند، پس سنگرها را پرکنید، پدر و مادر عزیزم، دوستان و برادرانم، مرا ببخشید و حلالم کنید و از خداوند برایم طلب آمرزش نمایید.

انتهای خبر/
 

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان